Výzva na predloženie cenových ponúk

Oznamy  -  10 Okt 2021

podľa ustanovení zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ,,ZVO“)

Identifikácia verejného obstarávania :

Názov: FC Petržalka akadémia

Sídlo: M.C. Sklodowskej 1, 851 04 Bratislava

IČO: 00 688 959

DIČ: 2020806241

IČ DPH: Nie je platiteľ DPH

Zastúpenie: Ing. Marek Mojto, predseda

Kontaktná osoba: Ing. Marek Mojto

Telefónne číslo: 0948 323 003

E-mail: Marek.Mojto@fcpetrzalka.sk

Webové sídlo: www.fcpetrzalka.sk

 

Projekt:

Obstaranie športovo - technického vybavenia pre exteriérový fitnes park ; výstavba vstupu a vstupného areálu (ďalej spolu len ,,projekt“). Projekt pozostáva z dvoch samostatných zákaziek : Obstaranie športovo- technického vybavenia pre exteriérový fitnes park (ďalej aj ako ,,zákazka č. 1“) a výstavba vstupu a vstupného areálu (ďalej aj ako ,,zákazka č. 2“).

 

Zákazka č. 1

Názov zákazky č. 1 : Obstaranie športovo - technického vybavenia pre exteriérový fitnes park

Druh zákazky č. 1 : dodanie tovaru/tzv. zákazka malého rozsahu – verejný obstarávateľ sa z dôvodu transparentnosti rozhodol pre analogickú aplikáciu ZOV ako pri zákazkách s nízkou hodnotou

Lehota na predkladanie cenových ponúk : najneskôr do 20.11.2021 do 23:59

Miesto dodania predmetu zákazky č. 1: športový areál FC Petržalka akadémia na ulici M.C. Sklodowskej 1, 851 04 Bratislava, Petržalka

Lehota a spôsob dodania predmetu zákazky č. 1: najneskôr do 20.12.2021 ; dodávateľ si splní povinnosť dodať predmet zákazky č. 1 jeho skutočným a protokolárnym (písomným) odovzdaním v mieste dodania predmetu zákazky č. 1

Predpokladaná hodnota zákazky č. 1: 2083, 33 Eur bez DPH

Možnosť rozdelenia zákazky č. 1 na časti : rozdelenie zákazky č. 1 na samostatné časti nie je možné.

Opis predmetu zákazky č. 1 :  súbor hnuteľných vecí tvoriacich fitnes park zostavu pozostávajúcu z trojitej hrazdy na zhyby (výška 2x3 m/1,8 m/ 1,3 m, dĺžka celkom 3,6 m ; materiál – agátové drevo a oceľ), rebríkovej dráhy (výška 2 m až 2,5 m, dĺžka celkom 3 m až 4 m ; materiál – agátové drevo a oceľ), nosníkovej dráhy (výška 2 m až 2,5 m, dĺžka celkom 3 m až 4 m; materiál – agátové drevo a oceľ) a nízkej hrazdy (výška 1 m, dĺžka celkom 1,5 m až 2 m ; materiál – agátové drevo a oceľ). Fitnes park zostava musí technicky tvoriť jeden celok.

Spôsob určenia ceny predmetu zákazky č. 1 : Cena je určená ako konečná, nemenná a maximálna t.j. v cene sú zahrnuté všetky navýšenia tejto ceny, okrem prípadov zákonnej úpravy DPH.  Ak je uchádzač zdaniteľnou osobou pre DPH v zmysle príslušných právnych predpisov, navrhovanú cenu uvedenie v zložení :

  • navrhovaná zmluvná cena v Eur bez DPH
  • sadzba DPH v % a výška DPH v Eur
  • navrhovaná zmluvná cena v Eur vrátane DPH

Ak uchádzač nie je zdaniteľnou osobou pre DPH, uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v Eur. Skutočnosť, že uchádzač nie je zdaniteľnou osobou pre DPH, uchádzač uvedenie v cenovej ponuke.

Platobné podmienky : Cena za dodanie predmetu zákazky č. 1 bude objednávateľom hradená za základe vystavenej a doručenej faktúry so splatnosťou 7 dní. Dodávateľ bude oprávnený vystaviť faktúru najskôr po odovzdaní predmetu zákazky č. 1 objednávateľovi.

Typ zmluvy: Právny vzťah zmluvných strán sa bude spravovať ustanoveniami o kúpnej zmluve podľa § 409 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník. Kúpna zmluva sa bude považovať za uzatvorenú, ak úspešný uchádzač (dodávateľ) písomne bez výhrad akceptuje objednávku verejného obstarávateľa (objednávateľa). Verejný obstarávateľ doručí objednávku úspešnému uchádzačovi spolu s oznámením o akceptácii cenovej ponuky, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa oznámenia o akceptácii cenovej ponuky.  Obsah objednávky bude určený verejným obstarávateľom v súlade s touto výzvou a príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka s prihliadnutím na obvyklú obchodnú prax.

Obsah cenovej ponuky :

Cenová ponuka sa posiela elektronicky prostredníctvom e-mailu na adresu Marek.Mojto@fcpetrzalka.sk

Minimálne obsahové náležitosti cenovej ponuky :

  • Identifikačné údaje uchádzača (názov, sídlo, IČO, DIČ, IČ DPH v prípade právnickej osoby ; meno, priezvisko, obchodné meno, miesto podnikania, IČO, DIČ, IČ DPH v prípade fyzickej osoby -podnikateľa)
  • Meno, priezvisko a funkcia osoby, ktorá podáva v mene uchádzača cenovú ponuku
  • Názov zákazky č. 1 (podľa tejto výzvy)
  • Predmet zákazky č. 1 (dodania) ; technické a kvalitatívne parametre predmetu zákazky č. 1 (uchádzač môže predmet zákazky charakterizovať napríklad pomocou technických dokumentov, katalógov, fotodokumentácie a pod.)
  • Uvedenie ceny predmetu zákazky č. 1 (platiteľ DPH uvedie výšku DPH a konečnú cenu vrátane DPH)
  • Uvedenie referencii resp. iných skúseností uchádzača v oblasti súvisiacej s predmetom zákazky č. 1
  • Vyhlásenie uchádzača, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike, alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu a že nie je v konflikte záujmov podľa zákona č. 343/2015 Z.z.
  • Vyhlásenie uchádzača, že s podmienkami tejto výzvy je oboznámený a akceptuje ich

Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa osobného postavenia :

  1. je oprávnený dodávať predmet zákazky č. 1 (napr. podľa výpisu z OR SR alebo ŽR SR),
  2. nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike, alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
  3. nie je v konflikte záujmov podľa § 23 ZVO

Vylúčenie uchádzača :

Verejný obstarávateľ je oprávnený vylúčiť uchádzača alebo jeho ponuku z procesu obstarávania, ak :

  1. uchádzač nesplnil stanovené podmienky vo výzve,
  2. uchádzač nepreukázal splnenie podmienok vo výzve stanovenými dokladmi alebo nedoručil požadované vysvetlenie alebo doplnenie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti v lehote stanovenej v žiadosti o vysvetlenie alebo doplnenie dokladov,
  3. uchádzač vo svojej ponuke uviedol nepravdivé alebo zámerne skreslené údaje, alebo predložil falšované alebo pozmenené doklady, (zmena/úprava zmluvy sa považuje za pozmenený doklad),
  4. ponuka uchádzača nespĺňa požiadavky na predmet zákazky č. 1

Kritérium pre vyhodnotenie cenových ponúk : najnižšia cena (za predpokladu splnenia kvalitatívnych a technických parametrov uvedených v opise predmete zákazky č. 1)

Lehota na oznámenie akceptácie cenovej ponuky :

Verejný obstarávateľ vyhodnotí a oznámi akceptáciu cenovej ponuky úspešnému uchádzačovi v lehote do 26.11.2021, a to oznámením na e-mailovú adresu, z ktorej bol vyhlasovateľovi návrh doručený, ak uchádzač neuvedie v cenovej ponuke vyslovene inú e-mailovú adresu, na ktorú mu má verejný obstarávateľ oznámiť vyhodnotenie ponuky. V rovnakej lehote a rovnakým spôsobom oznámi verejný obstarávateľ neprijatie ponuky neúspešným uchádzačom, eventuálne oznámi všetkým uchádzačom, že predložené ponuky odmieta.

Osobitné podmienky výzvy :

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať (odmietnuť) ani jednu z predložených ponúk alebo verejné obstarávanie zrušiť aj bez uvedenia dôvodu. O zrušení verejného obstarávania budú všetci uchádzači písomne upovedomení.

Komunikácia s verejným obstarávateľom : Spravidla elektronicky (prostredníctvom e-mailu) eventuálne, ak nie je v tejto výzve ustanovené výslovne inak, doporučenou poštou alebo osobne.

________________________________________________________________________________________

Zákazka č. 2

Názov zákazky č. 2 : Výstavba vstupu a vstupného areálu

Druh zákazky č. 2 : dodanie tovaru/ zákazka s nízkou hodnotou podľa § 117 ZOV

Lehota na predkladanie cenových ponúk : najneskôr do 20.11.2021 do 23:59

Miesto dodania predmetu zákazky č. 2: športový areál FC Petržalka akadémia na ulici M.C. Sklodowskej 1, 851 04 Bratislava, Petržalka

Lehota a spôsob dodania predmetu zákazky č. 2: najneskôr do 20.12.2021 ; dodávateľ si splní povinnosť dodať predmet zákazky č. 2 jeho skutočným dodaním vrátane realizácie a protokolárnym (písomným) odovzdaním v mieste dodania predmetu zákazky č. 2

Predpokladaná hodnota zákazky č. 2: 8583, 33 Eur bez DPH

Možnosť rozdelenia zákazky č. 2 na časti : rozdelenie zákazky č. 2 na samostatné časti nie je možné.

Opis predmetu zákazky č. 2 :  Dodanie kontajnera o rozmere dĺžka 11, 1 m, šírka 4,7 m a výška 3 m až 3, 5 m a jeho inštalácia v mieste dodania predmetu zákazky č. 2. Opláštenie a strešný plášť budú riešené trapézovým alebo falcovaným plechom vo farbe antracit. Nosná a nenosná stenová časť môže byť riešená oceľovou alebo drevenou konštrukciou. Obvodové steny budú nezateplené. Do obvodových stien budú zrealizované otvory podľa dispozície. Dvere vo farbe fasády budú súčasťou dodávky. Dodávka a montáž okien nie je súčasťou dodávky. Kontajner bude osadený na existujúcu spevnenú plochu. Kontajnerový systém bude ako celok zabezpečovať funkciu vstupného portálu do športového areálu verejného obstarávateľa. 

Spôsob určenia ceny predmetu zákazky č. 2 : Cena je určená ako konečná, nemenná a maximálna t.j. v cene sú zahrnuté všetky navýšenia tejto ceny, okrem prípadov zákonnej úpravy DPH.  Ak je uchádzač zdaniteľnou osobou pre DPH v zmysle príslušných právnych predpisov, navrhovanú cenu uvedenie v zložení :

  • navrhovaná zmluvná cena v Eur bez DPH
  • sadzba DPH v % a výška DPH v Eur
  • navrhovaná zmluvná cena v Eur vrátane DPH

Ak uchádzač nie je zdaniteľnou osobou pre DPH, uvedie navrhovanú zmluvnú cenu v Eur. Skutočnosť, že uchádzač nie je zdaniteľnou osobou pre DPH, uchádzač uvedenie v cenovej ponuke

Platobné podmienky : Cena za dodanie predmetu zákazky č. 2 bude objednávateľom hradená za základe vystavenej a doručenej faktúry so splatnosťou 7 dní. Dodávateľ bude oprávnený vystaviť faktúru najskôr po odovzdaní predmetu zákazky č. 2 objednávateľovi.

Typ zmluvy: Právny vzťah zmluvných strán sa bude spravovať ustanoveniami o kúpnej zmluve podľa § 409 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník. Kúpna zmluva sa bude považovať za uzatvorenú, ak úspešný uchádzač (dodávateľ) písomne bez výhrad akceptuje objednávku verejného obstarávateľa (objednávateľa). Verejný obstarávateľ doručí objednávku úspešnému uchádzačovi spolu s oznámením o akceptácii cenovej ponuky, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa oznámenia o akceptácii cenovej ponuky.  Obsah objednávky bude určený verejným obstarávateľom v súlade s touto výzvou a príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka s prihliadnutím na obvyklú obchodnú prax.

Obsah cenovej ponuky :

Cenová ponuka sa posiela elektronicky prostredníctvom e-mailu na adresu Marek.Mojto@fcpetrzalka.sk

Minimálne obsahové náležitosti cenovej ponuky :

  • Identifikačné údaje uchádzača (názov, sídlo, IČO, DIČ, IČ DPH v prípade právnickej osoby ; meno, priezvisko, obchodné meno, miesto podnikania, IČO, DIČ, IČ DPH v prípade fyzickej osoby -podnikateľa)
  • Meno, priezvisko a funkcia osoby, ktorá podáva v mene uchádzača cenovú ponuku
  • Názov zákazky č. 2 (podľa tejto výzvy)
  • Predmet zákazky č. 2 (dodania) ; technické a kvalitatívne parametre predmetu zákazky č. 2 (uchádzač môže predmet zákazky charakterizovať napríklad pomocou technických dokumentov, katalógov, fotodokumentácie a pod.)
  • Uvedenie ceny predmetu zákazky č. 2 (platiteľ DPH uvedie výšku DPH a konečnú cenu vrátane DPH) vrátane uvedenia rozpočtu podľa jednotlivých položiek
  • Uvedenie referencii resp. iných skúseností uchádzača v oblasti súvisiacej s predmetom zákazky č. 2
  • Vyhlásenie uchádzača, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike, alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu a že nie je v konflikte záujmov podľa zákona č. 343/2015 Z.z.
  • Vyhlásenie uchádzača, že s podmienkami tejto výzvy je oboznámený a akceptuje ich

Podmienky účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní týkajúce sa osobného postavenia :

  1. je oprávnený dodávať predmet zákazky č. 2 (napr. podľa výpisu z OR SR alebo ŽR SR),
  2. nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike, alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu,
  3. nie je v konflikte záujmov podľa § 23 ZVO

Vylúčenie uchádzača :

Verejný obstarávateľ je oprávnený vylúčiť uchádzača alebo jeho ponuku z procesu obstarávania, ak :

  1. uchádzač nesplnil stanovené podmienky vo výzve,
  2. uchádzač nepreukázal splnenie podmienok vo výzve stanovenými dokladmi alebo nedoručil požadované vysvetlenie alebo doplnenie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti v lehote stanovenej v žiadosti o vysvetlenie alebo doplnenie dokladov,
  3. uchádzač vo svojej ponuke uviedol nepravdivé alebo zámerne skreslené údaje, alebo predložil falšované alebo pozmenené doklady, (zmena/úprava zmluvy sa považuje za pozmenený doklad),
  4. ponuka uchádzača nespĺňa požiadavky na predmet zákazky č. 2

Kritérium pre vyhodnotenie cenových ponúk : najnižšia cena (za predpokladu splnenia kvalitatívnych a technických parametrov uvedených v opise predmete zákazky č. 2)

Lehota na oznámenie akceptácie cenovej ponuky :

Verejný obstarávateľ vyhodnotí a oznámi akceptáciu cenovej ponuky úspešnému uchádzačovi v lehote do 26.11.2021, a to oznámením na e-mailovú adresu, z ktorej bol vyhlasovateľovi návrh doručený, ak uchádzač neuvedie v cenovej ponuke vyslovene inú e-mailovú adresu, na ktorú mu má verejný obstarávateľ oznámiť vyhodnotenie ponuky. V rovnakej lehote a rovnakým spôsobom oznámi verejný obstarávateľ neprijatie ponuky neúspešným uchádzačom, eventuálne oznámi všetkým uchádzačom, že predložené ponuky odmieta.

Osobitné podmienky výzvy :

Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať (odmietnuť) ani jednu z predložených ponúk alebo verejné obstarávanie zrušiť aj bez uvedenia dôvodu. O zrušení verejného obstarávania budú všetci uchádzači písomne upovedomení.

Komunikácia s verejným obstarávateľom : Spravidla elektronicky (prostredníctvom e-mailu) eventuálne, ak nie je v tejto výzve ustanovené výslovne inak, doporučenou poštou alebo osobne.

 

V Bratislave, dňa 10.10.2021

 

FC Petržalka akadémia

Ing. Marek Mojto

predseda